Tvoříme webové stránky

Již přes deset let se věnujeme tvorbě webových stránek pro různé klienty napříč všemi různými obory. Prošli jsme si tvorbou malých webových stránek pro soukromé účely, pro kapely, pro drobné podnikatele, ale i tvorbou velkých portálů nebo eshopů. Nejraději se ale věnujeme menším webům s velkým důrazem na osobitost a vizuální styl úzce spojený s klientem, pro kterého web zpracováváme. Zbožňujeme individualitu v každé zakázce a šijeme weby a především webdesign přesně na míru. Responzivní a s důrazem na UX / UI. To považujeme v dnešní době už za standard. 

 

Co znamená my?

Za projektem Webtvor.cz stojím já - Lukáš Vrábel. V tomto oboru jsem především webdesigner a kodér (a také fotograf). Proč všude ale píšu "my"? Jednoduše pro to, že nikdo nemůže být dobrý ve všem. A proto spolupracuji s mnoho kolegy, kde každý je profesionál ve svém vlastním oboru. Můžete tedy u mě poptat kompletní zpracování od loga, grafických materiálů, textů, webu až po fotografie nebo videa. Vše pro vás nezpracuji sám, ale dám práci i mým kolegům, za které dám ruku do ohně. Protože i já sám se na ně mohu spolehnout, když zpracovávají cokoliv pro mou vlastní prezentaci.

 

Co dalšího tedy dodáváme?

Zkrátka všechno, co byste mohli potřebovat. Ať už zakládáte nový brand a nebo jste stálice na trhu a potřebujete jen nový letáček. Zde je seznam některých dalších služeb, se kterými vám rádi pomůžeme. Pokud ale potřebujete cokoliv individuálního, nebojte se nás kontaktovat.

Tvorba loga a vizuálu

Každý brand potřebuje jasně identifikovatelnou tvář. Navrhneme vám logo a zpracujeme vizuální identitu.

Grafické práce

Od vizitek po billboardy. Zpracujeme pro vás jakoukoliv grafiku korespondující s vaší vizuální identitou.

Psaní textů

Jsou to právě skvělé texty, které prodávají. Nevíte jak na ně? My naštěstí ano a jsme tu pro vás.

Online marketing

Pomůžeme vám se správnou prezentací v online světě i na sociálních sítích. S námi to bude hračka.

Fotografování

Jak zaujmout oko vašeho potenciálního zákazníka? Promo, produktová nebo image fotografie je správná volba.

Natáčení videa a animace

Video nebo animace je nejefektivnější způsob, jak zaujmout a sdělit vše potřebné zábavnou formou.

 

Jaký web od nás dostanete?

Když poptáváte tvorbu webových stránek, standardem v čechách je, že vám přijde položkový seznam různých funkcí webu, kterým vlastně ani nerozumíte a nevíte, jestli je potřebujete. Každá stojí tisícovku až dvě a dohromady dávají občas strašidelnou sumu. A proč by vás ty funkce vlastně měly zajímat? Chcete web, který bude fungovat, plnit vaše cíle a bude vám vydělávat. My vás nebudeme zatěžovat seznamem funkcí se záhadnými názvy. Prostě a jednoduše dostanete všechno, co potřebujete. Ať se to jmenuje jakkoliv.

Možná vám někdo řekl (nebo jste se dočetli), že web musí být responzivní, musí mít to UX / UI a hlavně nesmí chybět pověstné SEO. To všechno u nás dostanete a nemusíte za to nic připlácet. Je to součástí dodávky a v dnešní době to považujeme za standard. Co to ale znamená?

Responzivní

Responzivní znamená, že se web správně zobrazuje na mobilech a tabletech. Žijeme v době, kdy většina lidí chodí na internet z mobilu. Vážně je potřeba zvažovat, jestli má být web responzivní a nebo za to dokonce někde připlácet? U nás je responzivita samozřejmost.

S důrazem na UX design

UX je zkratka pro User Experience (tedy v češtině uživatelská zkušenost). Účelem UX je, aby web plnil VAŠE cíle. Představte si UX jako vnitřek klasického mlýnku. Když se zvenku něco děje, vnitřek mlýnku namele kávová zrna a vy máte kafe, které můžete konzumovat.

A taky UI design

UI je zkratka pro User Interface (tedy v češtině uživatelské rozhraní). Účelem UI je, aby dovedlo návštěvníka webu ke splnění VAŠEHO cíle a naplnilo tak UX. UI je tedy vidět, je to vnějšek mlýnku. Mlýnek má otvor pro vsypání kávových zrn, otvor odkud padá namletá káva, a páku, se kterou uživatel točí. Uživatel tedy vloží kávová zrna, točí pákou a získává namletou kávu, aniž by viděl, co se děje uvnitř. A vy získáváte spokojeného uživatele mlýnku. UI (tedy design mlýnku) navedl uživatele ke splnění cíle (namletí kávy).

SEO přátelský

SEO je zkratka pro Search Engine Optimalization (tedy v češtině optimalizace pro vyhledávače). V praxi si pod tím většina lidí představí, že spustíme web, uděláme kouzlo a web bude na první příčce ve vyhledávačích. Tak to ale nefunguje. SEO je velmi rozsáhlá disciplína s hromadou dalších poddisciplín, kde každá z nich má své oborové specialisty. Jaké SEO tedy děláme my? My děláme na webu takové kroky, aby byl web tzv. SEO friendly (SEO přátelský). Tedy aby byl nakonfigurovaný tak, že podpoří vaši lepší pozici ve vyhledávačích. Aby se ta pozice ale dlouhodobě zlepšovala, je potřeba dělat i další kroky. Rádi vám v této oblasti poradíme.

 

Kolik web stojí?

Pamatujete si ten položkový seznam? Tak na ten můžete klidně zapomenout. Naše webové stránky začínají na 20ti tisících a ve většině případů končí na 30ti tisících. Jak jsme k tomu bez položek došli? Jednoduše máme stanovenou hodinovou sazbu a víme, kolik času nám zabere váš web "nakreslit" a kolik času zabere ho "sestrojit". Samozřejmě každý web potřebuje trochu jiné funkce. Nábytkářská firma potřebuje kontaktní formulář, ale kadeřnictví potřebuje objednávkový formulář. Proč tedy cena není nijak zásadně rozdílná? Jednoduše pro to, že kontaktní, objednávkové a další formuláře, ale i všechny ostatní funkce, jsou už dávno vytvořené. Proč bychom je programovali znovu a účtovali vám za to hromadu hodin? Platíte jen za to, že formulář nakonfigurujeme podle vašich potřeb. A to je v obou případech otázka tří hodin. Tak je to jednoduché.

 

Jaký je postup?

Většinou také individuální. Je jen pár kroků, které zůstávají stejné.

  1. Naplánujeme si osobní schůzku, kde probereme podrobnosti
  2. Zaplatíte zálohu 50%, bez té to nejde
  3. Do 14ti dnů po zaplacení zálohy dostáváte na schválení webdesign
  4. Schválíte webdesign a nebo ho ladíme, během toho už se chystá váš webový systém, pomáháme vám s tvorbou obsahu (texty a fotky)
  5. Schválený webdesign se nasadí na nachystaný webový systém
  6. Naplní se potřebný obsah
  7. Dostanete funkční web k prozkoumání, odladíme případné nedostatky
  8. Spouštíme funkční web
  9. Fakturujeme zbylých 50%
  10. Zůstáváme v kontaktu a v případě potřeby se vám o web staráme, vyvíjíme, aktualizujeme